Counted

Sunday 24 June 2012

Cinta


  Cinta sapa yang tidak pernah mengenali erti cinta sesungguhnya anda belum 'matured'. Reason saya buat topik ni adalah saya nak tunjukkan dekat si Dia capital _ .Sememangnya nilai cinta itu tidak dapat dibandingkan dengan apa-apa pun. Tapi ingat lah Letakkan nama Tuhan diikuti ahli keluarga dan rakan-rakan.But ron nak cerita pasal cinta ron yang kedua. Mula-mula ron tak ada perasaan pun dengan dia kawan-kawan ron lah paksa n then roni jadi suka. Ron sememangnya mencintai dia dan ron tak akan lupakan dia walaupun dia tak suka kat ron. Ron ingat kita tak boleh paksa orang untuk suka kat kita.


 Hi,awak sememangnya kita pernah bergaduh saya tahu disaat itu ego saya datang..Jika awak ingin tahu awak lah yang akan menyalakan peilta dalam hidup saya sesungguhnya Tuhan maha mengetahui betapa besarnya cinta saya dekat awak... Than =)

No comments:

Post a Comment